Doe ik het wel goed?
Verkopen kun je leren!
Ik ben er niet zo goed in, dus misschien moet ik een training volgen.
Wat is er mooier dan leren en groeien onder begeleiding van een ervaringsdeskundige?
Als ik in een verkoopgesprek zit met een mogelijke klant word ik heel onzeker.
Zou je graag handvaten willen hebben om beter te verkopen?
Ik zou graag met meer zelfvertrouwen het gesprek in gaan.
Bij Hoenders Sales Opleidingen leer je werken met een stappenplan. Met deze stappen kan je een salesgesprek structuur geven. Dit geeft jou vertrouwen en helpt je bij het voeren van een goed verkoopgesprek. Het resultaat is meer opdrachten, omzet en fun in je werk.
Inhoud:
Wat is Hoenders Sales opleidingen
Sneller je doelen bereiken
Wil jij je omzetdoelstellingen overtreffen? Of leren hoe je effectiever met je klanten communiceert? Ik heb de kennis en ervaring om je te begeleiden in je verdere commerciële ontwikkeling.
Hoe werkt het online trainen
Praktische voordelen van online trainingen
We hebben het druk. Groepsbijeenkomsten of 1-op-1 coaching passen vaak niet in onze agenda. Reflecteren en persoonlijke groei komen hierdoor in de verdrukking. Voor onze ontwikkeling als professional is het belangrijk om hiervoor tijd vrij te houden. Hoe doe je dit nu op een effectieve wijze?
Wij geloven in een aanpak waarbij on- en offline leren wordt gecombineerd (blended learning). Alles wat online kan, doen we online. Zoals bijvoorbeeld theoretische instructies in vlotte video’s, interactieve online oefeningen. Lees meer ›
Waar gaat de training over
Klantgericht verkopen voor professionals – FOPEN
Ben je op zoek naar een stappenplan voor een goed verkoopgesprek?
Bij Hoenders krijg je praktische sales handvatten, zonder dat je jouw authenticiteit geweld aan doet. Houvast in het verkoopgesprek kun je krijgen door het volgen van onze training op gebied van gespreksstructuur. Wij noemen deze gesprekstuctuur FOPEN.
Wat leer je (resultaat)
Na het volgen van deze training:
- Heb je meer zelfvertrouwen in het voeren van acquisitiegesprekken
- Ken je de 4 fasen in commerciële gespreksvoering (stappenplan)
- Weet je hoe je draagvlak kan creëren voor jouw aanbod
- Weet je op authentieke wijze te overtuigen
- Ken je de FOPEN vraagtechniek
- Ken je de valkuilen in het acquisitiegesprek
- Heb je houvast gekregen voor sales
Waaruit is deze training opgebouwd
Je leert de FOPEN vraagtechniek. Dit is een techniek waarbij je in vijf stappen houvast geeft aan jouw verkoopgesprek. In een video van bijna 15 minuten leer je de techniek aan de hand van een herkenbare casus. De techniek zoomt in op de behoefte van de klant en je ziet in deze video een voorbeeld gesprek. Daarna reflecteer je op de techniek en pas je dit 5-stappenplan toe op jouw eigen verkoopgesprek. Op deze manier heb je een template voor jouw commerciële gesprekken.
Wat is de duur van de training
Gemiddeld 1,5 uur
Waarom kan je deze training regelmatig herhalen
Naarmate de tijd verstrijkt vergeet je veel van het geleerde. Herman Ebbinghaus (psycholoog) deed onderzoek naar het geheugen. Conclusie: naar mate meer tijd verstrijkt, zakt veel van het geleerde weg. Dit kun je (deels) opvangen door herhaling. Het is het goed om de FOPEN techniek met het 5-stappenplan nogmaals te behandelen. In deze nieuwe aangepaste online training Klantgericht Verkopen leer je een stapje dieper in te gaan op FOPEN techniek.
Meer informatie over deze training
Deze training is interactief. Je gaat actief aan de slag met open en multiple choice vragen. Er is ruimte voor reflectie, je ontvangt handvatten en tips. De kennis die je op doet is concreet en direct toepasbaar op jouw verkoopgesprekken. We hebben een video met een voorbeeld gesprek en een toets met praktische vragen over de leerstof. Je kunt deze training gedurende een jaar zo vaak doen als je wilt. Je kunt een samenvatting van hele online training in pdf downloaden, zodat je altijd toegang hebt tot de informatie en het 5-stappenplan.
Wil je meer weten over deze training Klantgericht verkopen met FOPEN?
Vul je naam en telefoonnummer in.
Op werkdagen word je binnen 24 uur teruggebeld.
Of neem zelf contact op:
Werner Hoenders
E: info@hoenders.nl
T: 050 21 151 37