• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

050 21 151 37

Hoenders

Krachtig in commerciële communicatie

Krachtig in commerciële communicatie

MENUMENU
  • Online trainingen
        • Online trainingen
        • Blended learning
        • E-coaching
        • Training & Opleiding
  • E-coaching
        • E-coaching
          • Op maat
          • Sales coaching
          • Coaching klantgericht handelen
  • Trainingen
        • Trainingen
          • Klantgericht verkopen FOPEN
          • Onderhandelen
          • Training communicatiestijlen
          • Commerciële gespreksvoering
          • Omgaan met bezwaren
          • Commercieel bellen
          • Pitchen
          • Klantgericht handelen
          • Videoconsult
          • Workshop Netwerken
          • Verkopen als tweede beroep
          • Klantgericht telefoneren
          • Profileren op de Beurs
          • Train-de-trainer
        • Thema's
          • Klantgerichte communicatie
          • Salesgerichte communicatie
          • Interne communicatie
        • Hoenders Sales Opleiding
          • HSO extended
          • HSO compact
        • Blended learning
        • Online trainingen
        • Incompany Training
        • Vakgebieden
          • Consultant
          • Accountmanager
          • Fysio
          • Medewerker binnendienst
          • Inbound
          • Outbound
  • Over ons
        • Onze trainers
          • Werner Hoenders
          • Edith van der Heiden
          • Ewold de Maar
          • Jurgen Veenstra
          • Roger Goudsmid
          • Aart van Voorthuizen
        • Klanten
          • Klanten van Hoenders
          • Klantenpagina
          • Evaluaties van klanten
        • Klantcases
          • Rabobank
          • MF Uitzendbureau
          • VodafoneZiggo
          • Meander Groep
          • Abiant Academie
        • Wat doe ik
          • Coaching Sales
          • Spreker
          • Salesscan
          • Over mij
          • Boek
          • Visie
  • Artikelen
        • Artikelen
          • Actueel
          • Blog
          • Video
  • Contact

‘Verkopen als tweede beroep’

Dit boek bevat boordevol nuttige tips en tricks voor zakelijke professionals die willen leren verkopen op een stijlvolle manier.

Als bedreven salesdeskundige voorzie ik de lezer van de meest belangrijke adviezen uit de praktijk. Hoe breng je je doelgroep in kaart? Wat kun je doen om jezelf te onderscheiden? En wat moet je vooral niet doen tijdens een verkoopgesprek? Aan de hand van herkenbare cases doorloop ik alle aspecten van het commercieel proces.

Wil jij de beste verkoper in jezelf naar boven halen?

Bestel ‘Verkopen als tweede beroep’


Verkopen als tweede beroep


Leuk en toegankelijk boek van Werner Hoenders. Even de boel weer aanscherpen. Aanrader!

Henk Emmens op LinkedIn


Verkopen als tweede beroep – ‘Aanrader’

Bron: Managementblog – Managementboek.nl
Door: Emiel Mulder
15 april 2019

Het verkopen van een product of dienst wordt steeds lastiger. De concurrentie neemt toe en ontwikkelingen op en buiten de markt zorgen ervoor dat je moet ‘vechten’ voor je klanten.

Voor getrainde verkopers is dit wellicht nog geen reden tot paniek, maar er is ook een grote groep zakelijke professionals voor wie verkopen geldt als ‘onderdeel van’ en niet als primaire taak. Voor deze groep schreef salesdeskundige Werner Hoenders het boek Verkopen als tweede beroep.

Lees het hele artikel van Emiel Mulder

Salesdeskundige


Heel leerzaam boek met nuttige en direct toepasbare tips. Vooral FOPEN was voor mij een nieuwe en interessante benadering. Het boek is ook makkelijk leesbaar. Ik heb het in één ruk uitgelezen.

B. Mulder Boek Werner Hoenders

(bron: Recensies Managemenboek.nl)


Publicatie: Zo leer je verkopen als de beste

Metro, 25 februari 2019

Elke maandag helpt Metro je carrière op weg met verhalen over de arbeidsmarkt. Vandaag: verkopen als tweede beroep.

Metro Holland (Amsterdam)
25 Feb 2019
CLAARTJE VOGEL

Verkoopcoach Werner Hoenders

Opdringerig, drammerig, gladjakkers. Ze bellen tijdens het eten en ze luisteren niet echt naar je. Verkoopcoach Werner Hoenders hoort vooral negatieve associaties als hij vraagt waar mensen aan denken bij het woord ‘verkopen’. Toch is het handig om je eens te verdiepen in het vak. Bijna iedereen moet namelijk zijn product of dienst onder de aandacht brengen. Dat geldt niet alleen voor telemarketeers, winkelpersoneel en freelancers, maar ook voor professionals binnen bedrijven. Hoenders: „Waar je ook werkt, de kans is groot dat je geacht wordt te zorgen dat je bedrijf voldoende omzet haalt. Geen klanten, geen werk.”

Voor wie verkopen wel belangrijk is maar niet zijn hoofdtaak, schreef Hoenders het boek Verkopen als tweede beroep.

Lees het hele artikel


Publicatie: Boek leert zzp’er zichzelf te verkopen

Leeuwarder Courant en Dagblad van het Noorden

Boek Werner Hoenders


Radiofragmenten:

BNR Nieuwsradio

https://hoenders.nl/wp-content/uploads/2019/02/WH-BNR-13-02-2019.mp3

RTV Noord

https://hoenders.nl/wp-content/uploads/2019/02/WH-Radio-Noord_sokken_150219.mp3

 

Bestel ‘Verkopen als tweede beroep’

In één ruk heb ik dit boek van Werner Hoenders uitgelezen…Het is een fijn totaalboek. Daarom heb ik hem voor ons hele ‘sales’ team besteld. Top boek. Verplichte kost wat mij betreft.

W.R Nasser Boek Werner Hoenders

(bron: Recensies Managemenboek.nl)

 

  • Home
  • Over mij
  • Blended learning
  • Webinar
  • Artikelen
  • Nieuwsbrief
  • Online leeromgeving
  • Contact

© 2021 · Werner Hoenders · Algemene Voorwaarden · Klachten · Privacy · ALGEMENE LEVERINGSVOORWAARDEN OPEN TRAININGEN

Voor het goed functioneren van de site gebuiken we cookies. Privacybeleid