Vergroot je commerciële slagkracht met overtuigende gespreksvoering!

Training Commerciële gespreksvoering
Wat drijft een klant om te kopen? In deze training leer je hoe je succesvolle één-op-één commerciële gesprekken voert. Ontdek wat koopmotieven zijn en hoe je hierop inspeelt, stel de juiste vragen om de klantbehoefte scherp in beeld te krijgen en verbeter je skills in het closen van deals. Je krijgt praktische handvatten om met meer vertrouwen en effectiviteit je verkoopgesprekken te sturen én af te ronden.
Voor wie is de training Commerciële gespreksvoering?
Deze training is voor iedereen die commercieel succesvoller wil zijn in klantgesprekken. Of je nu een adviseur, accountmanager, ondernemer, salesprofessional of consultant bent – als je klanten wilt overtuigen en betere deals wilt sluiten, is deze training voor jou!
Leerdoelen Commerciële gespreksvoering
Na de training:
- Herken je de koopmotieven van een klant en kunt hierop inspelen.
- Stel je effectieve vragen om de werkelijke behoeften van de klant in kaart te brengen.
- Stuur je gesprekken op een manier die vertrouwen wekt en leidt tot een succesvolle deal.
- Heb je jouw eigen verkoopstijl getest en aangescherpt.
Thema’s Commerciële gespreksvoering
In de training gaan we o.a. aan de slag met:
- Koopmotieven: Wat drijft een klant om een beslissing te nemen?
- Vraagtechnieken: Hoe stel je de juiste vragen om de behoefte boven tafel te krijgen?
- Luisteren en doorvragen: Hoe haal je maximale informatie uit een gesprek?
- Overtuigen en beïnvloeden: Hoe bouw je vertrouwen, trigger je de klant en stuur je op een positieve uitkomst?
- De deal sluiten: Welke technieken gebruik je om een succesvolle afronding te realiseren?
Werkwijze training Commerciële gespreksvoering
De training is interactief en praktijkgericht. Je gaat aan de slag met eigen en realistische casussen en rollenspellen, zodat je de geleerde technieken direct kunt toepassen. Door persoonlijke feedback en praktische oefeningen vergroot je jouw zelfvertrouwen en effectiviteit in verkoopgesprekken.
Wil je nóg meer uit de training halen? Dan kun je gebruikmaken van onze online leermodules bij Commerciële gespreksvoering!
Kijk ook bij: Online leren
Duur, locatie en planning training Commerciële gespreksvoering
![]() | Duur: 1 dag (of 2 dagdelen) |
![]() | Locatie: Op locatie |
![]() | Beschikbare data: Op aanvraag |
![]() | Certificaat Commerciële gespreksvoering Na afronding ontvang je een certificaat van deelname. |
![]() | Meer informatie: info@hoenders.nl of bel 050 – 21 151 37 |