Klantrelaties die meetellen: bouwen, onderhouden & laten groeien!

Training Relatiebeheer
Sterke en duurzame relaties zijn de sleutel tot succes voor elke organisatie. En hoe zorg je ervoor dat klanten niet alleen blijven, maar ook groeien in waarde? In deze training leer je hoe je winstgevende relaties opbouwt, onderhoudt en versterkt. Ontdek hoe je meer haalt uit bestaande klanten, effectief omgaat met prospects en zorgt voor continuïteit en groei in je opdrachtenportefeuille. Praktisch, doelgericht en direct toepasbaar!
Voor wie is de training Relatiebeheer?
Werk je veel met klanten of prospects en wil je meer uit je netwerk halen? Dan is deze training voor jou!
Leerdoelen Relatiebeheer
Na afloop van de training:
- Weet je hoe je betrouwbare en waardevolle relaties opbouwt en onderhoudt.
- Haal je proactief meer uit bestaande relaties.
- Kun je op een planmatige manier met klanten omgaan.
- Zijn je persoonlijke en commerciële vaardigheden versterkt.
- Heb je een grotere resultaatgerichtheid.
- Optimaliseer je de resultaten bij klanten, waarmee je een hogere omzet bereikt en betere winstmarges met trouwere klanten en nieuwe klanten op korte en lange termijn.
Thema’s Relatiebeheer
In de training gaan we o.a. aan de slag met:
- Succesvolle klantrelaties opbouwen en onderhouden
- Continuïteit en groei in de opdrachtenportefeuille
- Beïnvloedingsstijlen
- Commerciële vaardigheden en persoonlijke effectiviteit
- De balans tussen investeren in strategische klanten en sales resultaat
Werkwijze training Relatiebeheer
Deze training is interactief en praktijkgericht. Je werkt met je eigen klantcases en krijgt persoonlijke feedback om je relatiebeheer direct te versterken.
Duur, locatie en planning training Relatiebeheer
![]() | Duur: 1 dag (of 2 dagdelen) |
![]() | Locatie: Op locatie |
![]() | Beschikbare data: Op aanvraag |
![]() | Certificaat Relatiebeheer Na afronding ontvang je een certificaat van deelname. |
![]() | Meer informatie: info@hoenders.nl of bel 050 – 21 151 37 |