Ongevraagd & welkom advies: hoe ga je daarmee om?
Vlak voor de vakantie gaf ik een training aan een team van VZ, waarin drie andere trainers zaten. Dat vind ik leuk. Ze zijn vaak
Vlak voor de vakantie gaf ik een training aan een team van VZ, waarin drie andere trainers zaten. Dat vind ik leuk. Ze zijn vaak
In de huidige competitieve markt is het voor professionals van cruciaal belang om niet alleen hun klanten tevreden te houden, maar ook om actief nieuwe
De kwaliteit van jouw advies (intern of extern) is deels afhankelijk van de inhoud. Jouw deskundigheid op het gebied is de basis. Minstens zo belangrijk
“Die klant zit niet op mijn belletje te wachten.”, zegt een collega trainer/teamcoach, Carolien Coerts. “O nee? Weet je dat zeker? Je hebt niet gebeld,
Offertes maken kan veel tijd kosten. En misschien heb je ook wel flink geïnvesteerd in marketing en SEO zodat de klant je weet te vinden.
We vergeten snel Onlangs sprak ik een manager die aangaf dat (communicatie)training niet werkt. Direct na afloop is er enthousiasme onder deelnemers. Vervolgens gaan ze
Bij Hoenders leer je werken met een stappenplan. Met deze stappen kan je een verkoopgesprek structuur geven. Dit geeft jou vertrouwen en helpt je bij
Waarom heb je een pitch nodig? Een goede pitch heb je nodig om een heldere introductie van jezelf te geven. Of iets wat je te
Herken je dit? Je hebt een goed idee dat je vol enthousiasme aan je collega vertelt, maar deze collega ziet vervolgens voornamelijk beren op de
Klantgerichtheid lijkt iets voor commerciële bedrijven, maar inwoners, ondernemers en organisaties zijn indirect ook klanten en verdienen een servicegerichte benadering. Ik mocht een enthousiaste, energieke
Enthousiaste trainers, praktijkgericht, interactief en effectief!