• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

050 21 151 37

Hoenders

Krachtig in commerciële communicatie

Krachtig in commerciële communicatie

MENUMENU
  • Online trainingen
        • Online trainingen
        • Blended learning
        • E-coaching
        • Training & Opleiding
  • E-coaching
        • E-coaching
          • Op maat
          • Sales coaching
          • Coaching klantgericht handelen
  • Trainingen
        • Trainingen
          • Klantgericht verkopen FOPEN
          • Onderhandelen
          • Training communicatiestijlen
          • Commerciële gespreksvoering
          • Omgaan met bezwaren
          • Commercieel bellen
          • Pitchen
          • Klantgericht handelen
          • Videoconsult
          • Workshop Netwerken
          • Verkopen als tweede beroep
          • Klantgericht telefoneren
          • Profileren op de Beurs
          • Train-de-trainer
        • Thema's
          • Klantgerichte communicatie
          • Salesgerichte communicatie
          • Interne communicatie
        • Hoenders Sales Opleiding
          • HSO extended
          • HSO compact
        • Blended learning
        • Online trainingen
        • Incompany Training
        • Vakgebieden
          • Consultant
          • Accountmanager
          • Fysio
          • Medewerker binnendienst
          • Inbound
          • Outbound
  • Over ons
        • Onze trainers
          • Werner Hoenders
          • Edith van der Heiden
          • Ewold de Maar
          • Jurgen Veenstra
          • Roger Goudsmid
          • Aart van Voorthuizen
        • Klanten
          • Klanten van Hoenders
          • Klantenpagina
          • Evaluaties van klanten
        • Klantcases
          • Rabobank
          • MF Uitzendbureau
          • VodafoneZiggo
          • Meander Groep
          • Abiant Academie
        • Wat doe ik
          • Coaching Sales
          • Spreker
          • Salesscan
          • Over mij
          • Boek
          • Visie
  • Artikelen
        • Artikelen
          • Actueel
          • Blog
          • Video
  • Contact

Klanten van Hoenders

 

training werner hoenders training werner hoenders
training werner hoenders
klanten werner hoenders

 

Testimonials

 

Onze praktijk werd door de corona problematiek geconfronteerd met het concept zorg op afstand. Uiteraard bekend, maar door ons al praktijk nog niet breed ingezet tot dan. Werner Hoenders heeft, op ons verzoek voor de 35 medewerkers in korte tijd twee zeer efficiënte webinars ontwikkeld met als thema videobellen. De rode draad is ”hoe motiveer ik mijn client om gebruik te maken van de dienst videobellen”. Aan de orde komen, effectiviteit van videobellen, de impliciet en expliciete weerstand van zowel client als zorgverlener en hoe daar mee om te gaan, opbouw van een gesprek en gesprekstechnieken, en geeft hij de nodige inspirerende tips en handvatten voor inrichting van je videobellen omgeving en hoe je client te inspireren. Deze webinars zijn door ons en onze medewerkers zeer goed ontvangen en hebben het draagvlak voor een medium dat onderdeel zal blijven van het toekomstig zorgaanbod gecreëerd. Werner is een prettige presenter waarbij een uur zo voorbij is!
– Rob van Wageningen
Mede eigenaar C-enter paramedische praktijk, PhysEducation & PhysSupplies

Werner is toegankelijk en direct. Hij zegt waar het op staat en heeft ook laten zien dat de training effect en resultaat heeft.
– Henk de Boer,
directeur Particulieren en Privat Banking Rabobank Heerenveen Zuid Oost Friesland.

De manier waarop de training gegeven is, is heel positief verlopen Er was altijd een positieve benadering. Mensen worden niet afgekraakt en dat is pure winst!
– José Frusch,
Manager MaDi, Meandergroep.

Ik kijk met een zeer positief gevoel terug op de samenwerking met Werner en zijn begeleiding. Ik zou aan ieder aanraden om de opleiding bij Werner te volgen.
– Duncan Hoeppertz,
Accountmanager, FC Groningen BV.

Wat ik ook heel leuk vind is dat ik heel veel herkenbaarheid heb bij de collega’s die ook hebben deelgenomen.
– Rene,
Meandergroep.

Werner en de acteur weten wat ze aan elkaar hebben. Dat maakt een sessie met een training zeer effectief. Erg concreet. Zeer aan te raden.
– Attje Visbeek,
Kantoormanager bij Feenstra Advies Groep.

Werner heeft de medewerkers geleerd hoe ze hun klantgesprekken kunnen verbeteren om ze vervolgens een goed advies te kunnen geven. Dat advies resulteerde vaak in verkoop. Zowel klant als bank waren tevereden.
– Jeanette Turksma,
Manager Rabobank.

Wat ik erg prettig vond aan deze training is dat het heel erg interactief en communicatief is. Je krijgt direct feedback.

We hebben allemaal onze eigen authenticiteit en het is heel mooi om dat te kunnen laten zien in een gesprek.

 

 

 

Klantcases – Rabobank

Douwe van Dijk
Manager Dagelijkse Bankzaken
Rabobank Noordenveld West Groningen
rabobanki

Vizier op de toekomst

We willen het elke dag een stukje beter doen voor onze klanten”

Het team van Rabobank Noordenveld West Groningen in Leek is in de maanden maart tot juli 2018 getraind in resultaatgericht werken. Manager Dagelijkse Bankzaken Douwe van Dijk: “De klanttevredenheid van onze klanten wordt altijd goed beoordeeld. De klant komt binnen met een vraag en die handelden we ook correct af. Wat we nog beter wilden leren is om voorbij de vraag waarmee de klant binnenstapt, het adviesgesprek breder te voeren. Daarnaast was er behoefte aan het leren om meer feedback te geven aan elkaar om zo de samenwerking binnen het team te optimaliseren.”

De adviseurs kregen door de training nieuwe inzichten over hun aannames en hoe hiermee om te gaan. Van Dijk: “We stelden ons soms te bescheiden op en dachten dat de klant geen tijd of behoefte zou hebben aan een gesprek over andere onderwerpen. Eigenlijk dachten we voor de klant. We wilden dit veranderen en klanten proactief wijzen op bankproducten die een update nodig hebben. Denk bijvoorbeeld aan verzekeringen of de hypotheek. In de praktijk merken we nu al dat klanten er positief op reageren. Ook de medewerkers geven elkaar meer feedback en stimuleren elkaar om elke keer te verbeteren. Daarom zijn we erg blij dat we deze training door Werner Hoenders hebben laten uitvoeren.”

Lees meer


Klantcases – VodafoneZiggo

Alex Prins
Manager Projectmanagement MLE
VodafoneZiggo

 

Werken met acteur en online video respons uitstekende hulpmiddelen bij verbeteren communicatieskills

“Innovatieve tools passen bij VodafoneZiggo”

Alex Prins: “De projectmanagers van VodafoneZiggo, die voor de grootzakelijke markt werken, hebben te maken met het spanningsveld tussen de salesorganisatie die de dienst verkoopt en de technische levering. Dus balanceren tussen verschillende belangen. Dit vraagt om excellente communicatie skills om te leveren waar de klant om gevraagd heeft. In ons eerste gesprek met de klant is het van belang om de verwachtingen te managen. Oftewel: klopt de aangekochte technische oplossing bij wat de wens is van de klant. Het zou erg zonde zijn als dit een mismatch wordt. Daarom zijn communicatievaardigheden essentieel. Ook het omgaan met een emotionele klant is specifiek getraind met een acteur in een live setting én met de online video respons training. Bijvoorbeeld: hoe ga je een slechtnieuwsgesprek aan, hoe haal je informatie bij de klant op die je maar niet krijgt of hoe reageer je op een boze klant?”

Lees meer


Klantcases – MF Uitzendbureau

Trea Hein-Sanders
Commercieel manager
www.mf.nl

Maatwerk voor MF Uitzendbureau

‘De mix van een digitale leeromgeving en oefenen in de praktijk met acteurs is van grote meerwaarde’

Trea Hein-Sanders is commercieel manager van MF Uitzendbureau. MF Uitzendbureau is met acht vestigingen in de drie noordelijke provincies één van de grootste regionale uitzendbureaus.
Trea: “Wij onderscheiden ons door ons geloof in de kracht van persoonlijke aandacht. Waar andere bureaus -door investeringen in digitalisering en centralisering- vestigingen sluiten, maken wij de tegengestelde beweging. Wij kiezen er juist voor om meer vestigingen te openen. Met de fysieke aanwezigheid in de regio investeren we in persoonlijke aandacht. Wij kennen onze opdrachtgevers en wij kennen onze flexwerkers.
Dat blijkt wel uit onze jaarlijkse hoge scores op klanttevredenheid: opdrachtgevers geven ons een 8,2 en onze flexwerkers gemiddeld een 8,4.”

Lees meer


  • Wat zeggen klanten over Werner

    • “ De samenwerking is constructief. Werner is een sympathieke, enthousiast en krachtige persoonlijkheid. Dat zien we ook in de evaluaties. Hij laat mensen tot hun recht komen, creëert een veilige omgeving en sluit aan bij de organisatie.”
      Abiant
      Arien Huijssoon - Operationeel directeur Abiant Uitzendgroep
    • Onze praktijk werd door de corona problematiek geconfronteerd met het concept zorg op afstand. Werner Hoenders heeft, op ons verzoek voor de 35 medewerkers in korte tijd twee zeer efficiënte webinars ontwikkeld met als thema videobellen. De rode draad is ”hoe motiveer ik mijn client om gebruik te maken van de dienst videobellen”. Deze webinars zijn door ons en onze medewerkers zeer goed ontvangen en hebben het draagvlak voor een medium dat onderdeel zal blijven van het toekomstig zorgaanbod gecreëerd. Werner is een prettige presenter waarbij een uur zo voorbij is!
      Videobellen
      Rob van Wageningen - Mede eigenaar C-enter paramedische praktijk, PhysEducation & PhysSupplies
    • Harm Klijn
      Werner weet een goede een veilige omgeving en sfeer te creëren zodat al de cursisten zich kwetsbaar durven op te stellen. Well done!
      Well done!
      Harm Klijn, Project Leider - VodafoneZiggo
    • Henk de Boer
      Werner is toegankelijk en direct. Hij zegt waar het op staat en heeft ook laten zien dat effect en resultaat heeft.
      Werner is toegankelijk en direct
      Henk de Boer, directeur Particulieren en Privat Banking Rabobank Heerenveen Zuid Oost Friesland
    • 5
      Een hele goede interactieve en levensechte training met enorm veel praktijkvoorbeelden, waardoor je de concentratie er goed bij kan houden en het nooit saai is. Zeker voor herhaling vatbaar.
      Een hele goede interactieve en levensechte training
      Anne Klaasen, Project Leider - VodafoneZiggo
    • 5
      In één ruk heb ik dit boek van Werner Hoenders uitgelezen...Het is een fijn totaalboek. Daarom heb ik hem voor ons hele ‘sales’ team besteld. Top boek. Verplichte kost wat mij betreft.
      Top boek. Verplichte kost wat mij betreft.
      W.R Nasser
    • Henk Emmens
      Leuk en toegankelijk boek van Werner Hoenders. Even de boel weer aanscherpen. Aanrader!
      Leuk en toegankelijk boek van Werner Hoenders. Even de boel weer aanscherpen. Aanrader!
      Henk Emmens
    • John van Gompel
      Goede, gezellige en nuttige opleiding met praktijk rollenspellen, die veel inzicht en waarde opleveren. Ook voor je eigen handelen.
      Goede, gezellige en nuttige opleiding
      John van Gompel, Project Leider - VodafoneZiggo
    • Dirk Hornstra
      Werner is een sympathieke, gedreven en professionele trainer die door zijn positieve uitstraling de meest pessimistische medewerker zover krijgt dat hij op eigen initiatief een situatie gaat oefenen met de acteur en na afloop denkt "dit was toch wel een nuttige training". Werner, je krijgt een thumbs-up van deze back-end developer!
      Werner is een sympathieke, gedreven en professionele trainer
      Dirk Hornstra
    • Veel gehad aan de cursusdagen georganiseerd door Werner. Zijn enthousiasme weet hij heel goed over te brengen op de cursisten en te verpakken in zijn lesmateriaal. Ook de cursisten die met enige tegenzin begonnen, heb ik de cursusdagen steeds meer zien waarderen. Middels handigheidjes en tips heb ik mijn salesvaardigheden weten bij te schaven.
      Zijn enthousiasme weet hij heel goed over te brengen op de cursisten
      Kevin Aniba
    • Professioneel, doortastend en weet hoe hij het moet aanpakken. Dit heb ik tijdens een cursus door Werner ervaren waardoor ik dit nu altijd bij mijn andere banen heb kunnen toepassen en met succes! Werner is het aanbevelen waard!
      Professioneel, doortastend en weet hoe hij het moet aanpakken
      Anisa Memic
    • In mijn functie van HRD adviseur bij MTH accountants & adviseurs heb ik veel met Werner gewerkt. Hij is betrokken, leeft zich goed in in de organisatie en weet snel de vinger op de zere plek te leggen. Hiermee weet hij programma’s te maken die aansluiten bij de organisatie en die effect hebben, ook op lange termijn. Werner is goed op de hoogte van de ontwikkelingen in zijn vakgebied en durft het aan om nieuwe dingen uit te proberen. Werken met Werner, is echt samenwerken. Oprecht, prettig in de omgang en een goede sparringspartner.
      HRD adviseur bij MTH accountants & adviseurs
      Janet Riemersma
    • Tijdens de training gebruikt Werner praktijkvoorbeelden die we zelf aandragen om ons zo bewust te maken van ons eigen gedrag en de gevolgen daarvan. Hij doet dit op een open en eerlijke manier en geeft ruimte om te oefenen en van elkaar te leren.
      Tijdens de training gebruikt Werner praktijkvoorbeelden
      Lisette Ellens
    • Werner ken ik als een gedreven enthousiaste trainer. Heb nu 2 sales trainingen bij hem gevolgd. De inhoud van de trainingen werd goed afgestemd op het vakgebied waarin ik werkzaam ben. Kortom: wil je je vaardigheden op het gebied van sales verder uitdiepen door iemand die luistert wat je wil bereiken en hier praktische invulling aan geeft zou ik graag Werner bij je aanbevelen.
      Werner ken ik als een gedreven enthousiaste trainer
      Henk Doorten
    • Werner heeft voor diverse Bam werkmaatschappijen de training ‘Hoe haal ik het maximale rendement op een beurs’ gegeven. Deze training is bij de Bam mensen goed ervaren, actief, juiste tips en voorbeelden, en gaf op de beurs het juiste resultaat.
      Hoe haal ik het maximale rendement op een beurs
      Hans Verra
    • Werner is zeer resultaatgericht en kan vrijwel iedereen in beweging krijgen. Zijn enthousiasme en vakkundigheid veroorzaken een positieve spirit onder cursisten waardoor ze met veel plezier terugkijken op zijn training én ze daadwerkelijk met het geleerde aan de slag kunnen. Werner is altijd bereid om mee te denken waardoor de klanten van Hanze Hogeschool niet precies krijgen wat ze willen, maar meer.
      Werner is zeer resultaatgericht
      Marian Huizinga
    • Werner is een uitstekend trainer voor commerciële teams. Het is prettig samenwerken met hem, omdat hij de groep goed aanvoelt, snel op tafel krijgt waar de ontwikkelbehoefte ligt en de zaak in korte tijd in beweging krijgt. Ik kan hem elke collega manager die zijn team een stap verder wil krijgen van harte aanbevelen
      Werner is een uitstekend trainer
      Chris de Meer
  • Home
  • Over mij
  • Blended learning
  • Webinar
  • Artikelen
  • Nieuwsbrief
  • Online leeromgeving
  • Contact

© 2021 · Werner Hoenders · Algemene Voorwaarden · Klachten · Privacy · ALGEMENE LEVERINGSVOORWAARDEN OPEN TRAININGEN

Voor het goed functioneren van de site gebuiken we cookies. Privacybeleid