Klanten waar wij voor werk(t)en:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Testimonials
Onze praktijk werd door de corona problematiek geconfronteerd met het concept zorg op afstand. Uiteraard bekend, maar door ons al praktijk nog niet breed ingezet tot dan. Werner Hoenders heeft, op ons verzoek voor de 35 medewerkers in korte tijd twee zeer efficiënte webinars ontwikkeld met als thema videobellen. De rode draad is ”hoe motiveer ik mijn client om gebruik te maken van de dienst videobellen”. Aan de orde komen, effectiviteit van videobellen, de impliciet en expliciete weerstand van zowel client als zorgverlener en hoe daar mee om te gaan, opbouw van een gesprek en gesprekstechnieken, en geeft hij de nodige inspirerende tips en handvatten voor inrichting van je videobellen omgeving en hoe je client te inspireren. Deze webinars zijn door ons en onze medewerkers zeer goed ontvangen en hebben het draagvlak voor een medium dat onderdeel zal blijven van het toekomstig zorgaanbod gecreëerd. Werner is een prettige presenter waarbij een uur zo voorbij is!
– Rob van Wageningen
Mede eigenaar C-enter paramedische praktijk, PhysEducation & PhysSupplies
Werner is toegankelijk en direct. Hij zegt waar het op staat en heeft ook laten zien dat de training effect en resultaat heeft.
– Henk de Boer,
directeur Particulieren en Privat Banking Rabobank Heerenveen Zuid Oost Friesland.
De manier waarop de training gegeven is, is heel positief verlopen Er was altijd een positieve benadering. Mensen worden niet afgekraakt en dat is pure winst!
– José Frusch,
Manager MaDi, Meandergroep.
Ik kijk met een zeer positief gevoel terug op de samenwerking met Werner en zijn begeleiding. Ik zou aan ieder aanraden om de opleiding bij Werner te volgen.
– Duncan Hoeppertz,
Accountmanager, FC Groningen BV.
Wat ik ook heel leuk vind is dat ik heel veel herkenbaarheid heb bij de collega’s die ook hebben deelgenomen.
– Rene,
Meandergroep.
Werner en de acteur weten wat ze aan elkaar hebben. Dat maakt een sessie met een training zeer effectief. Erg concreet. Zeer aan te raden.
– Attje Visbeek,
Kantoormanager bij Feenstra Advies Groep.
Werner heeft de medewerkers geleerd hoe ze hun klantgesprekken kunnen verbeteren om ze vervolgens een goed advies te kunnen geven. Dat advies resulteerde vaak in verkoop. Zowel klant als bank waren tevereden.
– Jeanette Turksma,
Manager Rabobank.
Wat ik erg prettig vond aan deze training is dat het heel erg interactief en communicatief is. Je krijgt direct feedback.
We hebben allemaal onze eigen authenticiteit en het is heel mooi om dat te kunnen laten zien in een gesprek.
Klantcases – Rabobank
Douwe van Dijk
Manager Dagelijkse Bankzaken
Rabobank Noordenveld West Groningen
Vizier op de toekomst
We willen het elke dag een stukje beter doen voor onze klanten”
Het team van Rabobank Noordenveld West Groningen in Leek is in de maanden maart tot juli 2018 getraind in resultaatgericht werken. Manager Dagelijkse Bankzaken Douwe van Dijk: “De klanttevredenheid van onze klanten wordt altijd goed beoordeeld. De klant komt binnen met een vraag en die handelden we ook correct af. Wat we nog beter wilden leren is om voorbij de vraag waarmee de klant binnenstapt, het adviesgesprek breder te voeren. Daarnaast was er behoefte aan het leren om meer feedback te geven aan elkaar om zo de samenwerking binnen het team te optimaliseren.”
De adviseurs kregen door de training nieuwe inzichten over hun aannames en hoe hiermee om te gaan. Van Dijk: “We stelden ons soms te bescheiden op en dachten dat de klant geen tijd of behoefte zou hebben aan een gesprek over andere onderwerpen. Eigenlijk dachten we voor de klant. We wilden dit veranderen en klanten proactief wijzen op bankproducten die een update nodig hebben. Denk bijvoorbeeld aan verzekeringen of de hypotheek. In de praktijk merken we nu al dat klanten er positief op reageren. Ook de medewerkers geven elkaar meer feedback en stimuleren elkaar om elke keer te verbeteren. Daarom zijn we erg blij dat we deze training door Werner Hoenders hebben laten uitvoeren.”
Klantcases – VodafoneZiggo
Alex Prins
Manager Projectmanagement MLE
VodafoneZiggo
Werken met acteur en online video respons uitstekende hulpmiddelen bij verbeteren communicatieskills
“Innovatieve tools passen bij VodafoneZiggo”
Alex Prins: “De projectmanagers van VodafoneZiggo, die voor de grootzakelijke markt werken, hebben te maken met het spanningsveld tussen de salesorganisatie die de dienst verkoopt en de technische levering. Dus balanceren tussen verschillende belangen. Dit vraagt om excellente communicatie skills om te leveren waar de klant om gevraagd heeft. In ons eerste gesprek met de klant is het van belang om de verwachtingen te managen. Oftewel: klopt de aangekochte technische oplossing bij wat de wens is van de klant. Het zou erg zonde zijn als dit een mismatch wordt. Daarom zijn communicatievaardigheden essentieel. Ook het omgaan met een emotionele klant is specifiek getraind met een acteur in een live setting én met de online video respons training. Bijvoorbeeld: hoe ga je een slechtnieuwsgesprek aan, hoe haal je informatie bij de klant op die je maar niet krijgt of hoe reageer je op een boze klant?”
Klantcases – MF Uitzendbureau
Trea Hein-Sanders
Commercieel manager
www.mf.nl
Maatwerk voor MF Uitzendbureau
‘De mix van een digitale leeromgeving en oefenen in de praktijk met acteurs is van grote meerwaarde’
Trea Hein-Sanders is commercieel manager van MF Uitzendbureau. MF Uitzendbureau is met acht vestigingen in de drie noordelijke provincies één van de grootste regionale uitzendbureaus.
Trea: “Wij onderscheiden ons door ons geloof in de kracht van persoonlijke aandacht. Waar andere bureaus -door investeringen in digitalisering en centralisering- vestigingen sluiten, maken wij de tegengestelde beweging. Wij kiezen er juist voor om meer vestigingen te openen. Met de fysieke aanwezigheid in de regio investeren we in persoonlijke aandacht. Wij kennen onze opdrachtgevers en wij kennen onze flexwerkers.
Dat blijkt wel uit onze jaarlijkse hoge scores op klanttevredenheid: opdrachtgevers geven ons een 8,2 en onze flexwerkers gemiddeld een 8,4.”