• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

050 21 151 37

Hoenders

Krachtig in commerciële communicatie

Krachtig in commerciële communicatie

MENUMENU
  • Online trainingen
        • Online trainingen
        • Blended learning
        • E-coaching
        • Training & Opleiding
  • E-coaching
        • E-coaching
          • Op maat
          • Sales coaching
          • Coaching klantgericht handelen
  • Trainingen
        • Trainingen
          • Klantgericht verkopen FOPEN
          • Onderhandelen
          • Training communicatiestijlen
          • Commerciële gespreksvoering
          • Omgaan met bezwaren
          • Commercieel bellen
          • Pitchen
          • Klantgericht handelen
          • Videoconsult
          • Workshop Netwerken
          • Verkopen als tweede beroep
          • Klantgericht telefoneren
          • Profileren op de Beurs
          • Train-de-trainer
        • Thema's
          • Klantgerichte communicatie
          • Salesgerichte communicatie
          • Interne communicatie
        • Hoenders Sales Opleiding
          • HSO extended
          • HSO compact
        • Blended learning
        • Online trainingen
        • Incompany Training
        • Vakgebieden
          • Consultant
          • Accountmanager
          • Fysio
          • Medewerker binnendienst
          • Inbound
          • Outbound
  • Over ons
        • Onze trainers
          • Werner Hoenders
          • Edith van der Heiden
          • Ewold de Maar
          • Jurgen Veenstra
          • Roger Goudsmid
          • Aart van Voorthuizen
        • Klanten
          • Klanten van Hoenders
          • Klantenpagina
          • Evaluaties van klanten
        • Klantcases
          • Rabobank
          • MF Uitzendbureau
          • VodafoneZiggo
          • Meander Groep
          • Abiant Academie
        • Wat doe ik
          • Coaching Sales
          • Spreker
          • Salesscan
          • Over mij
          • Boek
          • Visie
  • Artikelen
        • Artikelen
          • Actueel
          • Blog
          • Video
  • Contact

Klachtenregeling

Hoenders Training & Coaching zal er alles aan doen opdrachtgevers en deelnemers zo goed mogelijk van dienst te zijn. Desondanks kan het gebeuren dat er een klacht is of dat er suggesties zijn voor verbetering. Als dat zo is, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Hoenders Training & Coaching zal zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen vier weken, op de klacht reageren. Klachten worden vertrouwelijk behandeld. Hoenders Training & Coaching streeft er naar om tot een oplossing te komen waarin de waarden en criteria van beide partijen worden gecombineerd en waar beide partijen vrede mee hebben. Hoenders Training & Coaching verplicht zich tot geheimhouding.

Indien door of naar aanleiding van de opdracht een geschil rijst tussen de opdrachtgever en Hoenders Training & Coaching, dan zullen partijen trachten dit geschil door minnelijk overleg op te lossen. Hiertoe wordt ook gerekend de mogelijkheid het geschil gezamenlijk voor te leggen aan onafhankelijke deskundigen voor advies of bemiddeling. Indien het geschil hierdoor niet wordt opgelost, dan zal het worden voorgelegd aan de bevoegde burgerlijke rechter te Groningen. Op alle offertes en op alle opdrachten is het Nederlands recht van toepassing met uitsluiting van elk ander recht.

Bij vragen kunt u contact opnemen.

De klachtenprocedure
Voor de afhandeling van klachten bij Hoenders Training & Coaching is dhr. G.W. Hoenders verantwoordelijk.

Klachten dienen bij voorkeur schriftelijk te worden ingediend door middel van een daarvoor bestemd formulier, via e-mail naar werner [at} hoenders.nl of per brief naar het postadres van Werner Hoenders. Van klachten die per telefoon worden ingediend, wordt een notitie gemaakt door degene die de klacht aanneemt.

Indien iemand een klacht indient zal het volgende moeten worden vastgelegd:

  • Waarop heeft de klacht betrekking (op welk product, dienst of medewerker);
  • Korte beschrijving van de klacht;
  • Datum waarop de klacht is binnengekomen;
  • Wijze van afhandelen (hoe gecommuniceerd);
  • Gemaakte afspraken;
  • Door wie is de klacht afgehandeld;
  • Wat is de datum van de afhandeling.

Van alle inkomende klachten wordt melding gemaakt in een per klacht aangemaakt dossier in de daarvoor bestemde directory eindigend op /klachtenregeling.

Alle schriftelijke klachten en notities n.a.v. telefonische klachten worden voorgelegd aan dhr. G.W. Hoenders, ingescand en bewaard in de daarvoor bestemde directory.

Klachten worden vertrouwelijk behandeld.

Dhr. G.W. Hoenders of de door hem aangewezen persoon neemt contact op met de klant voor verdere verduidelijking en afhandeling en maakt notitie van dit gesprek in het dossier in de map klachtenregistratie.

Afhandeling van een klacht vindt in beginsel plaats binnen een termijn van een maand. Binnen vier weken zal Hoenders Training & Coaching een voorstel doen naar de klager, over hoe Hoenders Training & Coaching het probleem denkt op te lossen. Is de klager akkoord met de inhoud daarvan, dan wordt de klacht als afgehandeld beschouwd. Is de klager opnieuw niet akkoord, dan volgt een periode van maximaal 8 weken van bemiddeling. Eerst zal om bemiddeling worden gevraagd door een onafhankelijke partij aangewezen door Hoenders Training & Coaching en een onafhankelijke partij aangewezen door de klager.

Leidt dit niet tot een oplossing dan zal door beide onafhankelijke partijen een derde onafhankelijke partij worden gevraagd om gezamenlijk tot een oplossing te komen. Leidt ook dit niet tot een oplossing, dan zal de klager zich moeten wenden tot de bevoegde rechter in Noord-Nederland.

Antwoord op een klacht wordt in beginsel telefonisch afgehandeld en daarna schriftelijk aan de klant bevestigd. Hiervan wordt een kopie bewaard in het dossier. De klachten worden gedurende 7 jaar bewaard.

Primaire Sidebar

Klantcases

Rabobank

Training met adviesgesprekken & het verbeteren van de samenwerking »

Vodafone Ziggo

Training Communicatievaardigheden »

MF Uitzendbureau

Salestraining met de belangrijkste gesprekstechnieken »

Meander Groep

Training klantgericht telefoneren »

Abiant

Een eigen academie opzetten

Wat klanten zeggen over Werner

  • “ De samenwerking is constructief. Werner is een sympathieke, enthousiast en krachtige persoonlijkheid. Dat zien we ook in de evaluaties. Hij laat mensen tot hun recht komen, creëert een veilige omgeving en sluit aan bij de organisatie.”
    Abiant
    Arien Huijssoon - Operationeel directeur Abiant Uitzendgroep
  • Onze praktijk werd door de corona problematiek geconfronteerd met het concept zorg op afstand. Werner Hoenders heeft, op ons verzoek voor de 35 medewerkers in korte tijd twee zeer efficiënte webinars ontwikkeld met als thema videobellen. De rode draad is ”hoe motiveer ik mijn client om gebruik te maken van de dienst videobellen”. Deze webinars zijn door ons en onze medewerkers zeer goed ontvangen en hebben het draagvlak voor een medium dat onderdeel zal blijven van het toekomstig zorgaanbod gecreëerd. Werner is een prettige presenter waarbij een uur zo voorbij is!
    Videobellen
    Rob van Wageningen - Mede eigenaar C-enter paramedische praktijk, PhysEducation & PhysSupplies
  • Harm Klijn
    Werner weet een goede een veilige omgeving en sfeer te creëren zodat al de cursisten zich kwetsbaar durven op te stellen. Well done!
    Well done!
    Harm Klijn, Project Leider - VodafoneZiggo
  • Henk de Boer
    Werner is toegankelijk en direct. Hij zegt waar het op staat en heeft ook laten zien dat effect en resultaat heeft.
    Werner is toegankelijk en direct
    Henk de Boer, directeur Particulieren en Privat Banking Rabobank Heerenveen Zuid Oost Friesland
  • 5
    Een hele goede interactieve en levensechte training met enorm veel praktijkvoorbeelden, waardoor je de concentratie er goed bij kan houden en het nooit saai is. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Een hele goede interactieve en levensechte training
    Anne Klaasen, Project Leider - VodafoneZiggo
  • 5
    In één ruk heb ik dit boek van Werner Hoenders uitgelezen...Het is een fijn totaalboek. Daarom heb ik hem voor ons hele ‘sales’ team besteld. Top boek. Verplichte kost wat mij betreft.
    Top boek. Verplichte kost wat mij betreft.
    W.R Nasser
  • Henk Emmens
    Leuk en toegankelijk boek van Werner Hoenders. Even de boel weer aanscherpen. Aanrader!
    Leuk en toegankelijk boek van Werner Hoenders. Even de boel weer aanscherpen. Aanrader!
    Henk Emmens
  • John van Gompel
    Goede, gezellige en nuttige opleiding met praktijk rollenspellen, die veel inzicht en waarde opleveren. Ook voor je eigen handelen.
    Goede, gezellige en nuttige opleiding
    John van Gompel, Project Leider - VodafoneZiggo
  • Dirk Hornstra
    Werner is een sympathieke, gedreven en professionele trainer die door zijn positieve uitstraling de meest pessimistische medewerker zover krijgt dat hij op eigen initiatief een situatie gaat oefenen met de acteur en na afloop denkt "dit was toch wel een nuttige training". Werner, je krijgt een thumbs-up van deze back-end developer!
    Werner is een sympathieke, gedreven en professionele trainer
    Dirk Hornstra
  • Veel gehad aan de cursusdagen georganiseerd door Werner. Zijn enthousiasme weet hij heel goed over te brengen op de cursisten en te verpakken in zijn lesmateriaal. Ook de cursisten die met enige tegenzin begonnen, heb ik de cursusdagen steeds meer zien waarderen. Middels handigheidjes en tips heb ik mijn salesvaardigheden weten bij te schaven.
    Zijn enthousiasme weet hij heel goed over te brengen op de cursisten
    Kevin Aniba
  • Professioneel, doortastend en weet hoe hij het moet aanpakken. Dit heb ik tijdens een cursus door Werner ervaren waardoor ik dit nu altijd bij mijn andere banen heb kunnen toepassen en met succes! Werner is het aanbevelen waard!
    Professioneel, doortastend en weet hoe hij het moet aanpakken
    Anisa Memic
  • In mijn functie van HRD adviseur bij MTH accountants & adviseurs heb ik veel met Werner gewerkt. Hij is betrokken, leeft zich goed in in de organisatie en weet snel de vinger op de zere plek te leggen. Hiermee weet hij programma’s te maken die aansluiten bij de organisatie en die effect hebben, ook op lange termijn. Werner is goed op de hoogte van de ontwikkelingen in zijn vakgebied en durft het aan om nieuwe dingen uit te proberen. Werken met Werner, is echt samenwerken. Oprecht, prettig in de omgang en een goede sparringspartner.
    HRD adviseur bij MTH accountants & adviseurs
    Janet Riemersma
  • Tijdens de training gebruikt Werner praktijkvoorbeelden die we zelf aandragen om ons zo bewust te maken van ons eigen gedrag en de gevolgen daarvan. Hij doet dit op een open en eerlijke manier en geeft ruimte om te oefenen en van elkaar te leren.
    Tijdens de training gebruikt Werner praktijkvoorbeelden
    Lisette Ellens
  • Werner ken ik als een gedreven enthousiaste trainer. Heb nu 2 sales trainingen bij hem gevolgd. De inhoud van de trainingen werd goed afgestemd op het vakgebied waarin ik werkzaam ben. Kortom: wil je je vaardigheden op het gebied van sales verder uitdiepen door iemand die luistert wat je wil bereiken en hier praktische invulling aan geeft zou ik graag Werner bij je aanbevelen.
    Werner ken ik als een gedreven enthousiaste trainer
    Henk Doorten
  • Werner heeft voor diverse Bam werkmaatschappijen de training ‘Hoe haal ik het maximale rendement op een beurs’ gegeven. Deze training is bij de Bam mensen goed ervaren, actief, juiste tips en voorbeelden, en gaf op de beurs het juiste resultaat.
    Hoe haal ik het maximale rendement op een beurs
    Hans Verra
  • Werner is zeer resultaatgericht en kan vrijwel iedereen in beweging krijgen. Zijn enthousiasme en vakkundigheid veroorzaken een positieve spirit onder cursisten waardoor ze met veel plezier terugkijken op zijn training én ze daadwerkelijk met het geleerde aan de slag kunnen. Werner is altijd bereid om mee te denken waardoor de klanten van Hanze Hogeschool niet precies krijgen wat ze willen, maar meer.
    Werner is zeer resultaatgericht
    Marian Huizinga
  • Werner is een uitstekend trainer voor commerciële teams. Het is prettig samenwerken met hem, omdat hij de groep goed aanvoelt, snel op tafel krijgt waar de ontwikkelbehoefte ligt en de zaak in korte tijd in beweging krijgt. Ik kan hem elke collega manager die zijn team een stap verder wil krijgen van harte aanbevelen
    Werner is een uitstekend trainer
    Chris de Meer

Klanten van Werner

     
     
     
Meer klanten van Werner »
  • Home
  • Over mij
  • Blended learning
  • Webinar
  • Artikelen
  • Nieuwsbrief
  • Online leeromgeving
  • Contact

© 2021 · Werner Hoenders · Algemene Voorwaarden · Klachten · Privacy · ALGEMENE LEVERINGSVOORWAARDEN OPEN TRAININGEN

Voor het goed functioneren van de site gebuiken we cookies. Privacybeleid